6 лютого 2013р. в Ліцеї інформаційних технологій № 79 у рамках конкурсу молодих дослідників "СтратегіЯ" пройшов майстер-клас з базових навичок самопрезентації.

6 лютого 2013р. в Ліцеї інформаційних технологій № 79 у рамках  конкурсу  молодих дослідників "СтратегіЯ" пройшов майстер-клас з базових навичок самопрезентації.

Після привітань від директора Ліцею № 79 Ганни Ломаковської  досвідчений тренер Марина Щервяніна, керівник Центру Бізнес-Навчання компанії Golden Staff, поділилася із слухачами секретом того, як отримати гідну роботу, навіть якщо у вас ще немає ані вищої освіти, ані досвіду.

«Розуміючи, куди врешті ми хочемо прийти, з'ясовуємо сфери інтересів, для чого згадуємо, які подобаються дисципліни, види діяльності, що любимо робити найбільше і від чого нас просто за вуха ні відтягнеш, – повідомила Марина Щервяніна. – Отримавши такий набір, намагаємося співвіднести його з якою-небудь спеціальністю і обираємо професію. Але і на цьому наші ментальні вишукування не закінчуються. Наступний крок – зрозуміти, чого нам не вистачає для того, щоб отримати роботу своєї мрії. Можливо, потрібні додаткові знання, які можна одержати на курсах, тренінгах, шляхом самоосвіти».

Отже, мета зрозуміла і співвіднесена з нашими можливостями. Надійшла черга підготувати резюме. Тренер навела докладний план складання резюме та дала декілька порад про те, як підкреслити свої достоїнства.

«Якщо у вас ще немає досвіду роботи, і вам нічим похвалитися на професійній ниві, лаконічно опишіть в резюме свої шкільні ініціативи, участь у конкурсах, олімпіадах, громадському житті, інакше кажучи, те, що характеризує вас як активну особистість, що чогось прагне».

Тренер також привела типові, здавалося б, дрібні помилки, які часто допускають кандидати при підготовці резюме. Однак вони псують загальну картинку сприйняття людини і можуть зіграти не на користь кандидата.

Після того, як резюме складене, слід перейти до самого пошуку роботи. Існують різні способи, такі як:

знайомі та друзі;

Інтернет, де можна як розміщувати своє резюме в базах, так і переглядати вакансії;

адресні розсилки по компаніях, які вас цікавлять.

Перш ніж відправлятися на співбесіду, необхідно добре підготуватися:

  • дізнатися більше про компанію, в яку вас запросили, подбати про зовнішній вигляд: він повинен бути офіційним;
  • провести міні-репетицію того, що ви будете розповідати про себе;
  • підготуватися морально – налаштуватися на те, що навіть у разі невдачі ви отримаєте цінний досвід;
  • з'ясуйте, як дістатися до місця призначення.

Під час співбесіди слід поводитися спокійно - зайняти комфортну зручну позу, говорити відкрито, лаконічно – в дієсловах закінченої дії, підкреслювати ваші сильні сторони. Надо намагатися уникати слів-паразитів, сленгу, американізмів. Жестикулювати, але в міру, підкріплюючи те, що говорите. Розставляти акценти за допомогою пауз, інтонації і тих же жестів.

На закінчення Марина Щервяніна навела кілька засобів боротьби зі стресом і нервозністю.

Побажавши один одному удачі, озброївшись новими знаннями, натхненні учасники майстер-класу вирушили підкоряти свої особисті вершини успіху!

 

 

 



Ліцей Інформаційних Технологій №79